Ćwicz z Mariolą Bojarską-Ferenc (część 1)

Mariola Bojarska-Ferenc na swoim blogu zachęca do ćwiczeń na świeżym powietrzu. Medme.pl poleca także tą formę aktywności. 

Kochani, zaczynamy walkę z czasem!

Będę codziennie jak budzik przypominać Wam, że warto zadbać o siebie, o swoje ciało i o swoje lepsze jutro. Nie ma wymówek - każdy z was jest dobry, trzeba tylko w to uwierzyć i zmobilizować się do działania. Niech te proste
ćwiczenia, które proponuję, staną się częścią Waszego codziennego treningu. Zobaczycie, że szybko przyniosą efekty. Dziś pierwsze trzy, proste ćwiczenia, jedno rozciągające i dwa na mięśnie brzucha. Zainwestuj w siebie, bo warto!

1) Rozciąganie nóg
2) Ćwiczenie na mięśnie brzucha
3) Ćwiczenie na mięśnie brzucha – plank

Mariola Bojarska-Ferenc

Mariola Bojarska-Ferenc to najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce, która od 25 lat w mediach zaraża Polaków zdrowym stylem życia. Autorka programu SZTUKA ŻYCIA w TVP2 i cyklu w Pytaniu na śniadanie „Piękni i zdrowi
po 40-stce”. Autorka książek: Cudowny Ruch -1996, Zatrzymaj Czas - 2004 i Sztuka dobrego życia - 2012, DVD z ćwiczeniami, oraz artykułów w prasie i filmu dla DREAMLINERÓW z ćwiczeniami zapobiegającymi zakrzepicy. Prowadzi
szkolenia dla firm, konferencje, kongresy, imprezy, bale itp. (c.d. w najbliższą środę)

Ćwiczenia, udostępnione przez Mariolę Bojarską-Ferenc portalowi MEDME, pochodzą z jej bloga: www.blogstar.pl

Poznaj: Szybki i łatwy trening na piękne ramiona

Czytaj też: Zumba – sport i zabawa w jednym

Czytaj też: Ćwiczenia na jesień. Doładuj się pozytywną energią!

Oceń artykuł

(liczba ocen 15)

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA