Ćwicz z Mariolą Bojarską-Ferenc (część 2)

Kochani! Wykorzystajcie piękna pogodę i otoczenie aby zadbać o swoją sylwetkę. Każde miejsce może stać się Twoją prywatną siłownią, a każda minuta poświęcona dla zdrowia jest cenna. Ja wykorzystałam do tego... parkową ławkę. Ćwiczenia powtarzajcie w 3-4 seriach po 10-20 razy. Warto, za miesiąc nie poznacie swojego ciała!

1) Ćwiczenie wzmacniające mięśnie rąk
2) Ćwiczenie wzmacniające mięśnie nóg i pośladków
3) Przysiady na jednej nodze wzmacniające mięśnie nóg i pośladków

Mariola Bojarska-Ferenc ukończyła warszawską Akademię Wychowania Fizycznego, uprawiała gimnastykę artystyczną – należała do kadry narodowej. Jest trenerem fitnessu, dziennikarką i producentką telewizyjną. Jest członkiem najważniejszych światowych organizacji fitness IDEA i ECA, reprezentuje Polskę na międzynarodowych kongresach dotyczących rozwoju fitness i zdrowia. Była uczestniczką około 40 kongresów światowych. Na kongresie w Paryżu wykładała na temat polskiego rynku Wellness i SPA jako wybitna specjalistka w dziedzinie WELLNESS. (c.d. w najbliższy piątek).

Ćwiczenia, udostępnione przez Mariolę Bojarską-Ferenc portalowi MEDME, pochodzą z jej bloga: www.blogstar.pl

Oceń artykuł

(liczba ocen 15)

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA