Ćwicz z Mariolą Bojarską-Ferenc (część 3)

Kochani! Przypominam o codziennej gimnastyce. Będę powtarzać jak zdarta płyta - bądźcie egoistkami i poświęcajcie choć 30 minut dziennie na trening. Dzisiaj kilka ćwiczeń wzmacniających mięśnie rąk. Każde z ćwiczeń powtarzajcie z hantlami 2-3-4 kg - w zależności od Waszych możliwości - w trzech seriach po 12-20 razy. Po miesiącu treningu Wasze ramiona nabiorą kształtu. Po ćwiczeniach proponuję szybki marsz przez 30-40 minut. Po treningu poczujecie zdwojoną siłę do życia. Zapraszam!

Mariola Bojarska-Ferenc od 25 lat prowadzi w telewizji programy propagujące aktywny wypoczynek i zdrowe odżywianie. Spopularyzowała w Polsce wellness, callanetics, pilates, drums alive, body ballance, jogę fit, zumbę i ponad 200 form ruchu. Odznaczona przez Prezydenta RP Złotym Krzyżem Zasługi za promocje zdrowia i sportu w mediach.

Ćwiczenia, udostępnione przez Mariolę Bojarską-Ferenc portalowi MEDME, pochodzą z jej bloga: www.blogstar.pl

Poznaj: Szybki i łatwy trening na piękne ramiona

Czytaj też: Zumba – sport i zabawa w jednym

Czytaj też: Ćwiczenia na jesień. Doładuj się pozytywną energią!

Oceń artykuł

(liczba ocen 15)

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA