Dieta Colette Lefort

Starszy niż rok

Ocena użytkowników

(liczba ocen 3)

Dieta polega na jedzeniu z umiarem i w odpowiednich zestawach, dzięki czemu nie będziemy wałczyć z głodem ani efektem jojo.

Dieta pozwala na stopniowe zrzucenie kilogramów bez obawy, że będziemy głodni. Możemy jeść prawie wszystko, ale należy stosować się do kilku zasad. Dieta chroni przed efektem jojo, ponieważ zakłada rozsądne menu, które dostarcza organizmowi niezbędnej energii i odpowiednich składników . 

Zobacz: Motywacja do odchudzania. Zobacz, jak odchudzanie zmienia człowieka!

Zasady diety:

•    węglowodany i białka możesz łączyć warzywami i z większością owoców (z wyjątkiem  wysokokalorycznych owoców).

•    Dania przygotowuj używając jednocześnie oleju i margaryny, zamiennie smalcu i masła.

•    Pij dużo wody, gorzką kawę lub herbatę

•    Nie pij alkoholu

•    Nie jedz słodyczy

•    Wyklucz  z menu sosy

Przykładowy jadłospis:

Śniadanie:

•    sałatka owocowa, jogurt odtłuszczony, herbata lub kawa (mogą być ze słodzikiem)

•    płatki zbożowe z sezonowymi owocami, herbata lub kawa
 

Obiad:

•    ryba pieczona w piecyku lub w folii

•    warzywa na parze, gotowana fasolka szparagowa

•    ciemny makaron z olejem, czosnkiem, pieprzem tureckim i warzywami na parze
 

Kolacja:

•    cielęcina z kabaczkiem z rusztu

•    przesmażona fasolka szparagowa

•    ciemny ryż z warzywami, przyprawiony sokiem cytrynowym

szo

Zobacz: 6 trików, które ułatwiają odchudzanie

Temat miesiąca: Skuteczne sposoby na ból gardła