Dieta Diamondów

Starszy niż rok

Ocena użytkowników

(liczba ocen 3)

Marylin i Harveya Diamond z Instytutu Zdrowia w Santa Monica są autorami diety, która pozwala na zrzucenie nawet 6 kilogramów w ciągu miesiąca

Zasady

•    Podstawą diety są warzywa i owoce (unikamy wysokokalorycznych bananów)
•    Menu układamy według zasady: 60 proc. zajmują węglowodany, 30 proc. białka i 10 proc. tłuszcz.
•    Według tej diety organizm nie może trawić w tym samym czasie białka i skrobi, dlatego produkty je zawierające nie powinny być łączone.
•    Węglowodany jemy na śniadanie oraz obiad, a na kolację jemy wyłącznie dania białkowe, co przyspiesza metabolizm
•    Jemy 3 główne posiłki, między nimi możemy podjadać owoce
•    Przed śniadaniem pijemy szklankę świeżego soku

Zobacz: 6 trików, które ułatwiają odchudzanie

Przykładowe menu

Śniadanie (do wyboru:) - świeżo przygotowany sok pomarańczowy, owoce - 2 jaja gotowane na parze, 1 pomidor - sok ananasowy, winogrona i figi - 1 tost z brokułami, sałatą i ziołami

Obiad (do wyboru) - naleśniki faszerowane sałatką z 2 filiżanek porwanej sałaty, 1 pomidora, 1/2 filiżanki kukurydzy z puszki, 1/4 filiżanki ugotowanego kalafiora, 1 łyżki majonezu i soku z cytryny - 1 tost z brokułami, sałatą i ziołami - 1/4 ugotowanego kalafiora wymieszaj z 1 łyżeczką soku z cytryny, solą i oregano, połóż na pełnoziarnisty chleb razowy. Dodaj do tego pomidor i kiełki sojowe - 1 gotowana pierś kurczaka, 1 gotowana brukselka

Kolacja (do wyboru): - ryba pieczona na grillu, gotowana fasola lub bób - makaron z sosem grzybowym - kurczak z koperkiem. Posiekany koperek i 1/2 cebuli podduś na 1 łyżeczce masła. Dodaj odrobinę soku z cytryny i 10 dag piersi z kurczaka. Duś 20 minut - ryba z sałatką warzywną
 

SzO

Zobacz: Motywacja do odchudzania. Zobacz, jak odchudzanie zmienia człowieka!

Temat miesiąca: Skuteczne sposoby na ból gardła