Dieta dla kobiet o figurze typu jabłko


 
Starszy niż rok
Kobiety o figurze typu jabłko mają szerokie ramiona, zaokrąglony brzuszek oraz szczupłe nogi.

Sprawdź czy masz figurę typu jabłko: podziel obwód swojej talii (w cm) przez obwód bioder. Wynik powyżej 0,84 to typ jabłko.

Poznaj tajemnicę idealnej figury Anny Popek

Dieta odpowiednia dla kobiety o figurze typy jabłko

  • Dostarczaj organizmowi wiele błonnika – jedz pełnoziarniste produkty, co utrudni przyswajanie tłuszczy oraz obniży poziom cholesterolu. Kobiety, którym grozi otyłość brzuszna mają tendencje do podwyższonego ciśnienia i wysokiego poziomu cholesterolu, dlatego jest to niezwykle ważne. Zrezygnuj także tłuszczy zwierzęcych.
  • Na śniadania jedz muesli lub płatki owsiane
  • Do obiadu jedz szklankę ugotowanego ryżu lub kaszy.
  • Do potraw dodawaj olej rzepakowy lub oliwę z oliwek (bogate są w nienasycone kwasy tłuszczowe, zdrowe dla serca i układu krążenia).
  • Jedz 4-5 porcji warzyw. Polub pomidory, ponieważ zawierają spore ilości potasu, który obniża ciśnienie krwi i reguluje gospodarkę wodną w organizmie.
  • Od czasu do czasu możesz chrupać orzechy, pestki dyni czy słonecznika. Są źródłem magnezu i wzmacniają serce.

Ek,

Czytaj też: Zdrowe prezenty na Dzień Kobiet