Dieta parowana

Starszy niż rok
Postaw na smak i zdrowie.

Spis treści

Gotowanie na parze pozwala zachować naturalny, intensywny aromat i kolor potraw. Smak i konsystencja przygotowanych posiłków też warta jest podkreślenia. W parowarze jedzenie nie zamienia się w dziwnie wyglądającą papkę. Dodatkowo można pozbyć się soli, wystarczy że doprawimy potrawy ziołami lub przyprawami korzennymi.

Zobacz: Dobra dieta dla twojego mózgu

Posiłki na parze

Niezmiernie ważne jest także to, że potrawy przygotowywane na parze nie wymagają dodatku tłuszczu.

Potrawy z parowaru  może jeść każdy. Nie ma dla nich żadnych przeciwwskazań. Mogą pomóc  w  rozwiązaniu niejednego problemiu związanym ze złym sposobem odżywiania np. zapobiegać zaparciom.

Parować można prawie wszystkie posiłki, mięsne, rybne, warzywne, a także owoce. Są również specjalne nakładki na jajka, omlety, pierogi, kluski, kaszę, ryż.

Ek,

Czytaj też: Zdrowe sposoby na odchudzanie – porady dietetyka

Zobacz też: Wegetarianizm, weganizm i inne formy diety bezmięsnej

Oceń artykuł

(liczba ocen 15)

Pytanie: Jak często chodzisz do ginekologa?

  Nie byłam nigdy

  Raz na kilka lat

  Co roku

  Co pół roku

  Gdy mam jakąś dolegliwość

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA