Dieta parowana


 
Starszy niż rok

Ocena użytkowników

(liczba ocen 3)

Postaw na smak i zdrowie.

Gotowanie na parze pozwala zachować naturalny, intensywny aromat i kolor potraw. Smak i konsystencja przygotowanych posiłków też warta jest podkreślenia. W parowarze jedzenie nie zamienia się w dziwnie wyglądającą papkę. Dodatkowo można pozbyć się soli, wystarczy że doprawimy potrawy ziołami lub przyprawami korzennymi.

Zobacz: Dobra dieta dla twojego mózgu

Posiłki na parze

Niezmiernie ważne jest także to, że potrawy przygotowywane na parze nie wymagają dodatku tłuszczu.

Potrawy z parowaru  może jeść każdy. Nie ma dla nich żadnych przeciwwskazań. Mogą pomóc  w  rozwiązaniu niejednego problemiu związanym ze złym sposobem odżywiania np. zapobiegać zaparciom.

Parować można prawie wszystkie posiłki, mięsne, rybne, warzywne, a także owoce. Są również specjalne nakładki na jajka, omlety, pierogi, kluski, kaszę, ryż.

Ek,

Czytaj też: Zdrowe sposoby na odchudzanie – porady dietetyka

Zobacz też: Wegetarianizm, weganizm i inne formy diety bezmięsnej