Dieta truskawkowa


 
Starszy niż rok
Truskawki lubią wszyscy, a przynajmniej większa część. Jeśli dodatkowo masz za dużo ciałka – połącz przyjemne z pożytecznym i zafunduj sobie 3 dniową dietę truskawkową!

Dieta nie ma żadnych przeciwwskazań, jednak stosować ją można jedynie przez krótki czas. Dieta jednoskładnikowa nie dostarcza wszystkich potrzebnych organizmowi witamin i minerałów stąd tak krótkie stosowanie. Jednak rezultat może być zadziwiający – możesz stracić nawet 2,5 kilograma.

W trakcie trzech dni jej stosowania to właśnie truskawki stają się podstawowym pożywieniem i dodawane są do każdego posiłku. Przykładowo na śniadanie  zjadamy 20 dekagramów truskawek z lekkim jogurtem naturalnym, popijając herbatą ziołową. Daniem obiadowym może być sznycel w sosie truskawkowym, albo omlet z truskawkami. Do tego na kolację padać można na przykład nadziewanego melona, albo truskawki z mozzarellą.

Zobacz: Truskawki chronią przed kacem

Jadłospis:

1 dzień

Śniadanie: 20 dag truskawek, kubek naturalnego jogurtu (1,5% tłuszczu), ziołowa herbatka (135 kalorie)

II śniadanie: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Obiad: Ryż z truskawkami

Podwieczorek: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Kolacja: Przystawka - zielona sałata, omlet z truskawkami

2 dzień

Śniadanie: 20 dag truskawek, kubek naturalnego jogurtu (1,5% tłuszczu), ziołowa herbatka (135 kalorie)

II śniadanie: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Obiad: Sznycel w sosie truskawkowym

Podwieczorek: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Kolacja: Nadziewany melon

3 dzień

Śniadanie:* 20 dag truskawek, kubek naturalnego jogurtu (1,5% tłuszczu), ziołowa herbatka (135 kalorie)

II śniadanie: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Obiad: Filet "ogrodniczek"

Podwieczorek: 10 dag truskawek (33 kalorie)

Kolacja: Truskawki z mozzarellą

Ek,

Sprawdź: Truskawki, poziomki, maliny... Przyjemności dla zdrowia