Diety błyskawiczne

Starszy niż rok

Ocena użytkowników

(liczba ocen 3)

Wystarczy naprawdę niewiele by szybko poprawić figurę

Spis treści

Jeśli w przeciągu kilku dni chcesz poprawić wygląd, to nawet super szybkie zmiany w Twoje dotychczasowej diecie pozwolą wysmuklić sylwetkę.

Diety krótkie nie dają trwałych efektów, ale jeżeli będziesz je powtarzać, co pewien czas, uda ci się utrzymać wagę pod kontrolą.

Dieta 1- dniowa na płaski brzuch" style="min-height: 76px">

Dieta 1- dniowa na płaski brzuch

Jest to właściwie dieta oczyszczająca, która sprawi, że będziesz się czuła lżejsza i pełna energii. Przez cały dzień pij wodę mineralną z dodatkiem posiekanej natki pietruszki (będzie działać moczopędnie), wywar z jarzyn, sok owocowy i napar ziołowy. Celem kuracji jest usunięcie z organizmu toksyn, a lekka utrata wagi (około 1 kg) następuje przy okazji.

Przykładowy jadłospis

Śniadanie - filiżanka zielonej herbaty, szklanka soku z pomarańczy, jabłko
Obiad - szklanka soku pomidorowego, sałata z sokiem cytrynowym
Kolacja - filiżanka wywaru z jarzyn, gotowane warzywa, napar z ziół
Między posiłkami pijemy dużo wody mineralnej.

Dieta 3- dniowa

Dzięki tej diecie usuniesz z organizmu nadmiar wody. Możesz ją stosować tylko raz w miesiącu. Nie będziesz odczuwać głodu, nie grożą ci też rozdrażnienie ani znużenie. Podczas diety można spożywać tylko jeden rodzaj pokarmu np. sam ryż lub tylko ziemniaki, można też przez cały dzień jeść tylko jabłka. Ryżu, ani innych potraw nie wolno solić ani słodzić. Podczas diety można schudnąć 1-2 kg.

Przykładowy jadłospis

Śniadanie - kartoflanka na wodzie, zielona herbata
Obiad - ziemniaki w mundurkach
Kolacja - puree ziemniaczane, herbata

Dieta tygodniowa

Sprzymierzeńcem błyskawicznej diety jest wyszczuplający duet witaminy C i białka. Jedząc produkty zawierające te składniki przyspieszysz przemianę materii i spalanie tłuszczu. Dzięki tej diecie możesz zrzucić nawet trzy kilogramy w ciągu tygodnia. Diety nie można jednak stosować dłużej niż 8 dni i nie częściej, niż co 3 miesiące. W diecie posiłki komponujemy tak, aby każdego dnia dostarczyć organizmowi przynajmniej 100mg witaminy C i białko w ilości 1g na 1kg masy ciała. W twoim jadłospisie powinny znaleźć się głównie owoce, warzywa, nabiał, jajka, chude mięso.

Przykładowy jadłospis

Śniadanie - szklanka soku z pomarańczy, chudy twarożek z pokrojoną papryką, herbata owocowa . Obiad - filet z indyka lub kurczaka, sałata, brokuły.  Kolacja - jajko, pomidor, mały grejpfrut

Zawartość białka w 100g
•    soja 28,0g - papryka 120mg
•    żółty ser 27,4g - brokuły 70mg
•    filet z indyka 24,1g - kiwi 62mg
•    pstrąg 20,5g - pomarańcza 36mg
•    jajka 12,5g - sałata 35mg
•    twarożek 6,5g - pomidory 25mg
•    mleko 3,3g - kapusta kiszona 18mg

Zawartość witaminy C w 100g
•    papryka 120mg
•    brokuły 70mg
•    kiwi 62mg
•    pomarańcze 36mg
•    sałata 35mg
•    pomidory 25mg
•    kapusta kiszona 18mg

Ek, mamzdrowie.pl

Czytaj: Dieta zdrowotna pomogła mi wyleczyć się z anemii

Zobacz też: Dieta śródziemnomorska - zasady, efekty i przykładowy jadłospis