Domowy zestaw ćwiczeń na piersi i jędrną pupę

Chcesz ujędrnić biust i pośladki? Ćwicz razem z nami!
Spis treści

Interesują Cię sposoby na ujędrnienie konkretnych partii ciała, mianowicie biustu i pupy. Najskuteczniejszym są oczywiście treningi fitness, my też przygotowaliśmy kilka łatwych i przyjemnych ćwiczeń, abyś mogła sama wykonywać je w domu.

Coś na biust

Prawda jest taka, że przeważnie ćwiczenia skierowane są w kierunku brzucha, ud i pośladków… Ale co z biustem? Również i na to są sposoby, dające efekt „powiększenia” piersi nawet o rozmiar.

Jędrna pupa

To walor, który musisz wykorzystywać. Nasze ćwiczenia sprawią, że pośladki będą jeszcze bardziej jędrne i sprężyste.

A teraz kilka ćwiczeń do wykonania w domu, zajmują chwilę. Jedyne czego potrzebujesz to wielka piłka i hantle, jeśli ich nie masz to wystarczą butelki o tej samej pojemności. Pierwsze efekty już po ok. 3-4 tygodniach.

Do dzieła:

Nożyce

  1. Połóż się na piłce prawym bokiem, tak aby twoja talia ściśle przylegała do piłki.
  2. Podeprzyj się prawą ręką na ziemi.
  3. Unieś lewą nogę do góry, przytrzymaj ją w górze 3 sekundy i opuść, ćwiczenie powtórz 10 razy po czym zmień bok na lewy. Wykonaj 2 serie na każdy z boków

Unoszenie bioder

  1. Połóż się płasko na ziemi i połóż nogi na wysokości kostek na piłce.
  2. Podnieś biodra do góry, przytrzymaj 3 sekundy i opuść. Ćwiczenie to powtórz 10 razy w 2 seriach

Unoszenie nóg

  1. Połóż się na brzuchu na piłce, oprzyj dłonie na ziemi. Nogi wyprostowane stoją na ziemi.
  2. Unieś lewą nogę do góry, nie zginając jej i opuść nie dotykając do ziemi, po czym znów unieś. Gdy wykonasz 20 powtórzeń zmień nogę na prawą. Ćwiczenie to powtórz 20 razy w dwóch seriach

Pompki

  1. Połóż się na piłce, tak abyś miała ją na wysokości bioder, wtedy twoje nogi powinny być uniesione a ręce oparte o podłoże.
  2. W tej pozycji postaraj się zrobić 5 pompek w dwóch seriach.

Podnoszenie ciężarków

  1. Połóż się na piłce, tak aby była na wysokości klatki piersiowej. Weź do rąk hantelki (ew. butelki).
  2. Podnoś je w taki sposób do góry aby twoje ręce tworzyły kąt prosty. Po czym opuść na ziemię. Ćwiczenie te należy powtórzyć 20 razy w dwóch seriach.

Podnoszenie ciężarków 2

1. Weź hantelki w ręce i połóż się plecach na piłce.

2. Podnoś ręce do góry, przytrzymaj 3 sekundy i opuść tak aby przedramię z bicepsem tworzyło kąt prosty. Ćwiczenie powtórz 10 razy 2 seriach.

AW

Więcej z kateogrii:
Przeczytaj artykuł
Co daje robienie pompek? Efekty
Przeczytaj artykuł
Skurcze mięśni – uda, nóg. Przyczyny i zapobieganie
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Dziękujemy za przeczytanie naszego artykułu do końca.
Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami na temat zdrowia i zdrowego stylu życia, zapraszamy na nasz portal ponownie!
Podobne artykuły
Co daje robienie pompek? Efekty
Skurcze mięśni – uda, nóg. Przyczyny i zapobieganie
Ćwiczenia po porodzie – kiedy można zacząć? Jak ćwiczyć?
Nordic walking a odchudzanie - czy chodzenie z kijkami odchudza?

Przychodnia online dla Ciebie

Szybka konsultacja lekarska online przez telefon.

Zacznij leczenie, przedłuż receptę na przyjmowane leki - szybko i bez kolejek.

Wybierz konsultację

Reklama

Może to Cię zainteresuje
Ból owulacyjny - ile trwa i jak go załagodzić?
Dieta ketogeniczna – na czym polega? Zasady i jadłospis
Kiszone buraki - właściwości i zastosowanie. Jak je kisić?
RDW CV - co znaczy wysokie lub niskie?
D-dimery: norma, badanie i wyniki. Przyczyny podwyższonych?

Reklama