Kobiety pragną krągłości!


 
Starszy niż rok

Ocena użytkowników

(liczba ocen 3)

Nie od dziś wiadomo, że największymi walorami kobiecej sylwetki są pośladki i piersi. Przedstawiamy ćwiczenia, dzięki którym kobieta zyska pewność siebie i poczuje się seksowna.

Mały biust? Nie, dziękuję!

Do niedawna trenowane były mięśnie brzucha. Fajnie się pokazać z idealnie płaskim brzuchem na plaży, w nowym stroju kąpielowym. Teraz jednak warto popracować nad pozostałymi częściami ciała. Czy wiesz, że dzięki niektórym ćwiczeniom sportowym twój biust może „urosnąć” aż o rozmiar? I to za pomocą ćwiczeń, ponieważ kiedy ćwiczycz mięśnie klatki piersiowej się wyrabiają, dzięki czemu stanowią dużo lepszą podporę dla piersi, które są zbudowane z tłuszczu.

Zobacz: Zumba - Odmładza, odchudza i daje radość!

Duża pupa? To nie problem!

Dzięki naszym ćwiczeniom, nawet duża pupa może być twoim atutem. Spójrz na Jennifer Lopez, Kim Kardashian czy Beyonce. Nie należą one do kobiet z małymi pośladkami, ale dzięki ćwiczeniom ich ciało jest jędrne i sprężyste.

Poniżej znajdziesz ćwiczenia, które możesz wykonywać w domu i nie zajmą Ci wiele czasu. Jedyne czego potrzebujesz to wielka piłka i hantle (jeśli ich nie masz wystarczą butelki o tej samej pojemności). Pierwsze efekty będą widoczne po ok. 3-4 tygodniach. Do dzieła!

Zobacz: Trening siłowy - budowanie siły mięśni, trening tlenowy na spalanie kalorii

Nożyce

  1. Połóż się na piłce prawym bokiem, tak aby twoja talia ściśle przylegała do piłki.

  2. Podprzyj się prawą ręką na ziemi.

  3. Unieś lewą nogę do góry, przytrzymaj ją w górze 3 sekundy i opuść, ćwiczenie powtórz 10 razy po czym zmień bok na lewy. Wykonaj 2 serie na każdy z boków

Unoszenie bioder

  1. Połóż się płasko na ziemi i połóż nogi na wysokości kostek na piłkce.

  2. Podnieś biodra do góry, przytrzymaj 3 sekundy i opuść. Ćwiczenie to powtórz 10 razy w 2 seriach.

Unoszenie nóg

  1. Połóż się na brzuchu na piłce, oprzyj dłonie na ziemi. Nogi wyprostowane stoją na ziemi.

  2. Unieś lewą nogę do góry, nie zginając jej i opuść, nie dotykając do ziemi, po czym znów unieś. Gdy wykonasz 20 powtórzeń zmień nogę na prawą. Ćwiczenie to powtórz 20 razy w dwóch seriach.

Pompki

  1. Połóż się na piłce, tak abyś miała ją na wysokości bioder. Wtedy twoje nogi powinny być uniesione a ręce oparte o podłoże.

  2. W tej pozycji postaraj się zrobić 5 pompek w dwóch seriach.

Podnoszenie ciężarków 1

  1. Połóż się na piłce, tak aby była na wysokości klatki piersiowej. Weź do rąk hantelki (ew. butelki).

  2. Podnoś je w taki sposób do góry aby twoje ręce tworzyły kąt prosty, po czym opuść na ziemię. Ćwiczenie to należy powtórzyć 20 razy w dwóch seriach.

Podnoczenie ciężarków 2

       1. Weź hantelki w ręce i połóż się plecach na piłce.

       2. Podnoś hantle do góry na wysokości klatki, po czym opuszczaj lekko na piłkę.

Poznaj: Szybki i łatwy trening na piękne ramiona

Powiązane artykuły
  1. Porównanie zewnętrznej budowy
  2. Klatka piersiowa
  3. Pozycja anatomiczna
  4. Płaszczyzny
  5. Linie
Najczęściej czytane
  1. Wyprawka dla mamy i noworodka. O czym musisz pamiętać?
  2. Oto najzdrowszy miód na świecie! Dlaczego jest aż taki wyjątkowy?
  3. Zapalenie gardła u dziecka – leczenie i objawy
  4. 15 zastosowań imbiru o których nie miałeś pojęcia
  5. Jak prawidłowo zmierzyć długość penisa. Czy centymetry mają znaczenie?

Temat miesiąca: Gardłowa Sprawa, przeziębienie i grypa