Przygotowanie do jesieni trwa cały rok!

Starszy niż rok
Już latem przygotowuję się na jesienne i zimowe chłody. Przebywam jak najwięcej na świeżym powietrzu, by zahartować organizm.

Korzystam z dobrodziejstw świeżych owoców i warzyw, magazynując dobroczynne witaminy i minerały. Robię również przetwory i soki, które bardzo się przydadzą kiedy czuję, że coś mnie "zbiera". Gdy robi się już chłodniej ubieram się stosownie do pogody, jednak unikam przegrzewania. Uważam bardzo, by nie przemoczyć butów i noszę czapkę kiedy jest wiatr (niestety mam neuralgię nerwu twarzowego). Przyzwyczajam się do zmian temperatury i nie unikam wychodzenia z domu. W moim jadłospisie jest więcej rozgrzewających i kalorycznych potraw, wieczorem piję gorące kakao. Właściwie to nie pamiętam kiedy byłam ostatnio mocno przeziębiona i oby tak było dalej. 

Zobacz: Ćwiczenia na jesień. Doładuj się pozytywną energią!

Sprawdź: Co jeść, by przetrzymać jesień

Czytaj też: Jesień też może być piękna - mój sposób na odporność!

Oceń artykuł

(liczba ocen 15)

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA