Spacery i sok z pigwy sposobem na zdrowie!

Moje sposoby na odporność są z gatunku tych "domowych". Nie wymagają wielkiego zachodu i co istotne - są skuteczne!

Jesienią i zimą staram się zdrowo odżywiać. W menu koniecznie muszą się znaleźć warzywa i owoce, ryby, kasze oraz orzechy i pestki. Organizm, któremu dostarczymy niezbędnych witamin i minerałów, lepiej będzie się bronił przed infekcjami. Do herbaty dodaję pokrojoną pigwę albo sok z malin - zrobiony wcześniej z owoców wyhodowanych na działce. Do białych twarożków dodaję czosnek, jest świetny, jeśli chodzi o bakteriobójcze działanie. Równie ważne jest hartowanie organizmu. Codziennie chodzę na spacery, nie tylko wtedy, kiedy jest ładna pogoda. Przed snem wietrzę sypialnię i nie rozkręcam zbyt mocno grzejników. W chłodnym pomieszczeniu lepiej się śpi. Dwa razy w tygodniu korzystam z sauny na podczerwień. Nie tylko wspaniale oczyszcza organizm i poprawia samopoczucie, ale też podnosi odporność organizmu. Dzięki tym wszystkim prostym zabiegom nie wiem co to katar i przeziębienie. 

Artykuł zakwalifikowany do konkursu: "Twój sposób na odporność". Więcej domowych sposobów na zachowanie odporności znajdziesz na stronie Twój sposób na odporność.

Czytaj: Hartowanie ciała. Sposób na odporność zimą

Czytaj też: Co jeść, żeby nie chorować? 10 produktów żywnościowych, które podnoszą odporność

Czytaj ponadto: Jak wzmocnić swoją odporność?

Czytaj też: Sok z czarnego bzu - właściwości, dawkowanie i zastosowanie

Oceń artykuł

(liczba ocen 15)

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA