Sprawdź jakie sposoby na upał ma Izabela Zwierzyńska

Izabela Zwierzyńska, gwiazda serialu "Barwy szczęścia" podaje przepisy na zdrowe i energetyczne koktajle.



Propozycja 1 – Arbuzowiec jagodowy


Do blendera/ miksera/ czy czegokolwiek używacie do miksowania wrzućcie:
• Kilka kawałki arbuza (najlepiej zimnego)
• Wyciśnięty sok z 1 cytryny
• Miseczkę jagód
• 5-6 listków świeżej mięty, polecam pieprzową z dużymi liśćmi – jest bardzo aromatyczna i łatwo ją hodować na balkonie
• Dolejcie trochę wody (też proponuję zimną)
Całość zmiksujcie, a przed wlaniem do szklanek wrzućcie do nich kostki lodu. Wystarczy włożyć słomkę i gotowe…

Zobacz: Kiedy słońce pomaga? Kiedy szkodzi?



Propozycja 2 – Arbuzowiec truskawkowo-jagodowy

Do powyższych składników wystarczy dodać świeże truskawki – zmieniając tym samym proporcję jagód. A wodę polecam zastąpić świeżo wyciskanym sokiem z pomarańczy. Ten wariant jest nieco bardziej gęsty i słodszy.

Propozycja 3 – Arbuzowiec ogórkowy

Ta propozycja wymaga redukcji kilku kawałków arbuza (lub nawet całkowitą rezygnację, jeśli np. nie macie go w domu) i wrzucenia ½ obranego ze skóry świeżego ogórka. Dodajcie:
• truskawki
• Sok wyciśnięty z pomarańczy i cytryny
• Opcjonalnie polecam kilka listków mięty lub… bazylii/ świeżego rozmarynu (odrobinę)
To wariant orzeźwiający, mniej słodki, ale interesujący.



Propozycja 4 – Arbuzowiec pietruszkowy

• Baza z arbuza i soku z cytryny
• Sok z limonki
• 6-7 listków mięty
• sporo listków z natki pietruszki (ja rezygnuję z łodyżek, ale możecie zmiksować)
• opcjonalnie: garść liści szpinaku baby
• woda
Na koniec oczywiście polecam kostki lodu. Wariant najbardziej wytrawny, niesłodki, ale pysznie orzeźwiający i zdrowy. Łatwo przemycić w nim żelazo zawarte w szpinaku i witaminę C z natki pietruszki, bo w końcu ile natki jesteśmy w stanie zjeść?

Dzięki uprzejmości BlogStar.pl

 Zobacz: Jak się opalać, żeby sobie nie zaszkodzić?

Oceń artykuł

(liczba ocen 15)

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA