Tydzień Śniadaniowy Agnieszki Kaczorowskiej. Omlet białkowy z owocami

Agnieszka Kaczorowska, aktorka i mistrzyni tańca oraz finalistka "Tańca z Gwiazdami", sama przygotowuje swoje posiłki. Przez kolejne dni tego tygodnia podpowiadała nam, co można zjeść na pyszne i zdrowe śniadanie. Dziś ostatnie spotkanie z gwiazdą.

PIĄTEK I WEEKENDU POCZĄTEK!!! Zatem i śniadanie będzie weekendowe! Sprawdź: Co gwiazdy jedzą na drugie śniadanie?

Omlet białkowy z owocami

Składniki:

- 4-5 białek z jaj
- 4 łyżki płatków owsianych
- łyżka płatków lnianych
- orzechy włoskie
- nasiona chia
- odrobina mąki jaglanej
- cynamon lub przyprawa do piernika, a u mnie Forever Lite czekoladowy (czyli białko, witaminy i smak w jednym!), o którym pisałam na moim blogu.
- mus owocowy
- owoce (u mnie brzoskwinia i jagody)

Ubijamy białka na sztywną pianę, dodajemy płatki i mieszamy. Potem dosypujemy orzechy i nasiona oraz Lite’a. Na koniec, w zależności od gęstości masy, dodajemy odrobinę mąki jaglanej, aby mieć pewność, że omlet wyjdzie w całości. Czasami wrzucam do środka również owoce, np. maliny lub borówki. Smażymy na patelni, na której nie trzeba używać tłuszczu. Ja mam taki fajny grill elektryczny z płaską powierzchnią – idealny do tych omletów. Na koniec pokrywamy musem owocowym, u mnie ostatnio ciągle gości jabłkowy. Jak komuś za mało słodyczy, to można polać odrobiną syropu z agawy lub miodem. Dekorujemy dużą ilością owoców i zjadamy ze smakiem.
Polecam zacząć weekend od takiego śniadania, a potem pójść pobiegać lub na siłownię, a może potańczyć?


Miłego weekendowania!
Aga

Tekst, udostępniony przez Agnieszkę Kaczorowską portalowi MEDME, pochodzi z jej bloga: www.blogstar.pl

Zobacz: Śniadanie do pracy. 7 smacznych i prostych propozycji

Oceń artykuł

(liczba ocen 15)

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA