Mój koszyk ()
Razem (z VAT)
od:
Zaloguj się aby dokonać zakupu
Nie masz jeszcze konta ?
Załóż konto i korzystaj z wielu korzyści:
1. Regulamin określa zasady korzystania z usług dostępnych na Portalu medme.pl, w tym m.in. warunki składania Rezerwacji na Produkty dostępne w Aptekach. Z usług Portalu można korzystać za pośrednictwem strony internetowej lub za pośrednictwem Aplikacji.
2. Świadczona przez Usługodawcę usługa na Portalu polega na umożliwieniu Użytkownikowi dokonywania Rezerwacji wybranych Produktów w celu zapewnienia ich dostępności we wskazanej przez niego aptece.
3. Na Portalu nie dokonuje się sprzedaży Produktów. W przypadku Rezerwacji,umowa sprzedaży Produktów zawierana jest pomiędzy Użytkownikiem a wybraną przez niego apteką. Użytkownik, który chce zakupić Produkty z dostawą (sprzedaż wysyłkowa) zostanie przekierowany na stronę internetową Apteki internetowej.
4. Użyte w Regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:
a) Aplikacja – dedykowane oprogramowanie działające na urządzeniach mobilnych, za pośrednictwem którego Usługodawca świadczy usługi na rzecz Użytkowników. Aplikacja jest połączona z Portalem, a korzystanie z niej jest nieodpłatne i nie wymaga logowania.
b) Apteka internetowa: Apteka znajdująca się w Łodzi, przy ul. Rojnej 25, 91-134 Łódź, prowadzona przez Apteka Radicula Dobrysiak i Wspólnicy sp. j. z siedzibą w Łodzi, ul. Rojna 25, 91-134 Łódź, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS:156077, NIP 7260012251, REGON 470869099, prowadząca wysyłkową sprzedaż produktów leczniczych za pośrednictwem strony www.medme.pl/apteka-wysylkowa/radicula) działająca na podstawie zezwolenia nr GIF-P-Z-FAA/4641/A/11/93/TP/03 z dnia 16.05.2003 r. (tekst jednolity) z późniejszymi zmianami.
c) Hasło - ciąg znaków alfanumerycznych koniecznych do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta Użytkownika, ustalany samodzielnie przez Użytkownika podczas procesu Rejestracji w Portalu lub w Aplikacji.
d) Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną, dla której zawarcie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, jak również Użytkownik będący osobą fizyczną, dla której zawarcie takiej umowy jest bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
e) Konto Użytkownika – podstrona Portalu dostępna po zalogowaniu, w ramach której gromadzone są m.in. informacje o Użytkowniku Portalu, umożliwiające korzystanie ze wszystkich usług oferowanych przez Portal, w tym za pośrednictwem Aplikacji. Użytkownik posiada jedno konto Użytkownika dostępne po zalogowaniu na Portalu oraz w Aplikacji.
f) Portal - strona internetowa znajdująca się pod adresem www.medme.pl, za pośrednictwem której świadczone są usługi opisane w niniejszym Regulaminie. Z usług dostępnych na Portalu można korzystać również przy użyciu Aplikacji.
g) Produkt – produkt leczniczy, wyrób medyczny, suplement diety, środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego, suplement diety, produkt kosmetyczny, środek higieniczny, przedmiot do pielęgnacji niemowląt i chorych, środek spożywczy zawierający w swoim składzie farmakopealne naturalne składniki pochodzenia roślinnego, środek dezynfekcyjny stosowany w medycynie, który może być przedmiotem obrotu w aptece ogólnodostępnej.
h) Regulamin – niniejszy regulamin.
i) Rejestracja – jednorazowa czynność polegająca na utworzeniu przez Użytkownika Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na Portalu lub w Aplikacji.
j) Rezerwacja – rezerwacja dostępności Produktu we wskazanej aptece lub punkcie aptecznym przez Użytkownika na Portalu.
k) Sprzedaż wysyłkowa – umowa sprzedaży zawierana na odległość pomiędzy Użytkownikiem i Apteką internetową, po przekierowaniu Użytkownika z Portalu na stronę Apteki internetowej. Produkty objęte sprzedażą wysyłkową posiadają na karcie produktu dostępnej w Portalu informację o cenie tego produktu w aptece wysyłkowej.
l) Usługa elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcą za pośrednictwem Portalu.
m) Usługodawca – Pharma Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A, 91-341 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000321925 (sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego), REGON: 100621621, NIP: 9471975869, kapitał zakładowy w wysokości 21 200 000,00 zł.
n) Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
§2 Usługi dostępne na Portalu
1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Użytkownika będącego konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa.
2. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z takimi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
3. Usługi świadczone za pośrednictwem Portalu są usługami świadczonymi drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz .U. z 2024 r., poz. 1513 z późn. zm.). Usługi te podlegają jednocześnie regulacjom prawnym chroniącym interesy konsumentów zawierających umowy na odległość, w szczególności przepisom ustawy o prawach konsumenta.
4. Usługi świadczone za pośrednictwem Portalu, z uwagi na swój przedmiot, mogą również podlegać przepisom ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne, ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U. UE. L. z 2017 r. Nr 117, str. 1 z późn. zm.).
5. Usługodawca będzie kontaktował się z Użytkownikiem elektronicznie na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika na Portalu lub za pośrednictwem SMS na podany numer telefonu.
6. Użytkownik może kontaktować się z Usługodawcą:
a) pod numerem telefonu 885 858 326;
b) z użyciem poczty elektronicznej na adres: pomoc@medme.pl ;
c) z użyciem adresu korespondencyjnego: Pharma Partner Sp. z o.o. ul. Pojezierska 90A, 91-341 Łódź.
7. W ramach Portalu udostępniane są
następujące usługi:
a. usługa Rezerwacji
Produktów w Aptece;
b. umożliwienie
przejścia na stronę internetową Apteki internetowej.
c. Aplikacja;
d. przekazywanie
treści informacyjnych z zakresu szeroko pojętej ochrony zdrowia;
e. wysyłka Newslettera;
f. prowadzenie Konta Użytkownika
g. Czat z farmaceutą.
§3 Warunki świadczenia Usług
1. Minimalne wymagania techniczne
niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się
Usługodawca do prowadzenia Portalu są następujące:
a. Komputer lub telefon z dostępem do Internetu;
b. Dostęp do poczty elektronicznej;
c. Przeglądarka internetowa;
2. Aplikacja jest jedną z usług Portalu i dostępna jest wyłącznie w wersji na telefon. Aplikację pobrać można za pośrednictwem Google Play i App Store. Korzystanie z Aplikacji wymaga spełnienia następujących wymagań technicznych: połączenie z siecią Internet.
3. W celu założenia Konta Użytkownika na Portalu niezbędna jest Rejestracja. W celu dokonania Rejestracji konieczne jest podanie w formularzu rejestracyjnym adresu e-mail oraz Hasła.
4. W przypadku Usług dostępnych za pomocą urządzeń mobilnych, warunkiem ich świadczenia jest posiadanie właściwego rodzaju urządzenia mobilnego oraz poprawne zainstalowanie aplikacji mobilnej w pamięci tego urządzenia.
5. Usługodawca zastrzega, że korzystanie z Usług może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Użytkownikom przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania.
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej.
7. Użytkownik zobowiązuje się:
a) nie dostarczać w związku z korzystaniem Portalu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym;
b) nie wprowadzać danych niezgodnych ze stanem faktycznym. Wprowadzenie nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych przez Użytkownika może skutkować niemożliwością realizacji danej usługi;
c) korzystać z Portalu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
8. Z zastrzeżeniem warunków określonych w niniejszym Regulaminie, Użytkownik otrzymuje niewyłączną, nieprzenoszalną licencję na zainstalowanie i wykorzystywanie kopii dostępnych Aplikacji, wyłącznie na ich wykorzystanie w celach niekomercyjnych.
9. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie Portalu w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem.
§ 4 Usługi elektroniczne świadczone na Portalu
1. W ramach Portalu Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi elektronicznej w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Świadczenie Usługi elektronicznej przez Usługodawcę jest bezpłatne.
3. Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych są następujące:
a. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta i udostępnianiu interaktywnych formularzy do składania rezerwacji zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.
b. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na rezerwacji wybranych produktów w wybranej aptece ogólnodostępnej zawierana w celu osiągnięcia rezultatu, którym jest zapewnienie dostępności produktów zarezerwowanych przez Użytkownika, zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z tej usługi.
c. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na wysyłaniu Newslettera zostaje zawarta w momencie aktywacji subskrypcji przez Użytkownika;
d. Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej opisane powyżej są zawierane na czas nieoznaczony.
4. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych oraz usunięcie Konta:
a. Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia, kontaktując się z Usługodawcą za pośrednictwem wiadomości przesłanej drogą elektroniczną na adres: pomoc@medme.pl lub poprzez kliknięcie w przycisk „Usuń Konto” z poziomu Aplikacji lub Portalu.
b. Po otrzymaniu od Użytkownika wypowiedzenia Umowy o Świadczenie Usługi Elektronicznej Pacjent otrzymuje, na adres e-mail powiązany z Kontem, prośbę o potwierdzenie usunięcia Konta. Potwierdzenie następuje poprzez kliknięcie w przesłany w wiadomości e-mail link. Link jest ważny 5 dni od dnia jego wysłania. Konto zostaje usunięte do 24 godzin od dnia potwierdzenia dyspozycji, zgodnie ze zdaniem poprzednim. W przypadku, gdy Użytkownik skorzysta z przycisku „Usuń Konto”, wypowiedzenie umowy następuje trybie natychmiastowym po kliknięciu ww. przycisku.
c. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony ze skutkiem natychmiastowym lub tymczasowo zablokować Użytkownikowi możliwość korzystania z usług Portalu w wypadku, gdy Użytkownik obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza postanowienia niniejszego Regulaminu.
d. Rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usługi Elektronicznej jest równoznaczne z usunięciem Konta.
5. Użytkownik, który zawarł umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail skierowanej na adres pomoc@medme.pl w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy o świadczenie Usługi elektronicznej. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Użytkownikowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W razie odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej umowa jest uważana za niezawartą.
6. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, jak również pouczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.
§5 Usługa Rezerwacji Produktów
1. Usługa Rezerwacji Produktów świadczona jest przez Usługodawcę bezpłatnie.
2. Usługodawca nie prowadzi sprzedaży Produktów. Umowa sprzedaży zawierana jest przez Pacjenta z wybraną przez niego Apteką podczas odbioru Rezerwacji.
3. Lista Aptek, które umożliwiają odbiór Rezerwacji dostępna jest na Portalu po sporządzeniu przez Użytkownika listy produktów i przejściu do kroku „Przejdź do wyboru usługi”.
4. W związku z wynikającym z art. 71a ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne, ograniczeniem obrotu detalicznego produktami zawierającymi substancje o działaniu psychoaktywnym, na Portalu wprowadzony został limit zamówień wybranego asortymentu produktów leczniczych dostępnych bez recepty zawierających, pseudoefedrynę, kodeinę lub dekstrometorfan. Farmaceuta i technik farmaceutyczny odmówią wydania produktu leczniczego zawierającego substancję o działaniu psychoaktywnym osobie, która nie ukończyła 18. roku życia, lub jeżeli uznają, że produkt leczniczy może zostać wykorzystany w celach pozamedycznych lub spowodować zagrożenie dla zdrowia i życia (art. 71a ust. 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne).
5. Ponadto farmaceuta i technik farmaceutyczny mają prawo odmówić wydania każdego produktu leczniczego (w tym leku dostępnego bez recepty), jeżeli zgodnie z posiadaną przez nich wiedzą wydanie go może w konkretnym przypadku spowodować zagrożenie zdrowia pacjenta (art. 96 ust. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne).
6. W przypadku produktów leczniczych wydawanych z przepisu lekarza bądź innej osoby uprawnionej wykupienie zarezerwowanych Produktów będzie uzależnione od przedstawienia w Aptece ważnej recepty.
7. Usługodawca ma prawo wprowadzania tymczasowych lub stałych ograniczeń dotyczących Rezerwacji w formie:
a) Ustalenia limitu opakowań dla danego produktu objętego jedną Rezerwacją,
8.
Ustalenia limitu dziennej liczby Rezerwacji składanych przez
jednego Użytkownika.
O wszelkich ograniczeniach Usługodawca poinformuje Użytkownika na Portalu.
9. Wszelkie informacje dotyczące Produktów zawarte na Portalu lub inne materiały komunikacyjne kierowane przez Usługodawcę do Użytkowników nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
10. .Rezerwacja może zostać dokonana opcją Gwarancji dostępności – co oznacza, że wybrana przez Użytkownika Apteka zamówi dla niego Produkty objęte Rezerwacją. Apteki umożliwiające Rezerwację z opcją Gwarancji dostępności są wyświetlane w trakcie dokonywania Rezerwacji z informacją o szacowanej możliwej dacie odbioru i zakupu Produktu w Aptece. Ograniczenia w dostępności ww. opcji Rezerwacji wynikać mogą z przepisów prawa lub ograniczeń dostępności produktów na rynku:
11. Dodatkowo, podczas korzystania z usług za pośrednictwem Aplikacji, Rezerwacja może zostać dokonana ze stanów wybranej przez Użytkownika Apteki – co oznacza, że na Portalu uwidoczniona jest deklarowana dostępność Produktów w danej Aptece, przy czym rzeczywisty status dostępności produktów wymaga potwierdzenia możliwości zrealizowania Rezerwacji poprzez kontakt telefoniczny z Apteką.
12. Użytkownik każdorazowo otrzymuje potwierdzenie złożenia Rezerwacji, a następnie jej przygotowania przez Aptekę do odbioru za pośrednictwem komunikacji elektronicznej wraz z dodatkowymi ewentualnymi informacjami o przebiegu realizacji Rezerwacji.
13. Produkty będą dostępne do wykupienia w wybranej przez Pacjenta Aptece przez okres 5 dni liczonych od momentu uzyskania przez Rezerwację statusu „gotowe do odbioru”, w godzinach otwarcia Apteki. Użytkownik nie jest zobowiązany do dokonania zakupu i odbioru zarezerwowanych Produktów. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Rezerwacja ulega automatycznemu anulowaniu.
§6 Ceny Produktów
1. Wszystkie ceny produktów podawane na Portalu są cenami brutto, podlegającymi stałej aktualizacji i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
2. Apteka realizująca Rezerwację ma obowiązek wydać zarezerwowany produkt w cenie nie wyższej niż cena określona podczas dokonania Rezerwacji, z zastrzeżeniem pkt. 3 poniżej.
3. Odpłatność za produkty objęte refundacją określana jest podczas dokonywania zakupu zarezerwowanego produktu w Aptece, na podstawie weryfikacji przez farmaceutę recepty oraz uprawnień refundacyjnych Pacjenta i może odbiegać od odpłatności określonej podczas Rezerwacji na podstawie danych wprowadzonych przez Użytkownika.
4. Płatność ceny zarezerwowanego produktu dokonywana jest w Aptece za pomocą akceptowanych w danej Aptece form płatności gotówkowych lub bezgotówkowych.
5. Apteka, w której dokonany został zakup Produktu, wystawi dowód zakupu (paragon), zaś na żądanie wystawi fakturę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany informacji dotyczących produktów w każdym czasie, ewentualne zmiany nie obejmują złożonych już zamówień.
§7 Apteka internetowa
1. Użytkownik, który chce zakupić Produkty z dostawą zostaje przekierowany przez Portal na stronę internetową Apteki internetowej (www.medme.pl/apteka-wysylkowa/radicula) , która realizuje sprzedaż wysyłkową produktów leczniczych, wyrobów medycznych, środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego, produktów kosmetycznych, środków higienicznych, suplementów diety, przedmiotów do pielęgnacji niemowląt i chorych, dopuszczonych do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i posiadających wszelkie wymagane przepisami prawa pozwolenia i atesty.
2. Produkty dostępne do zakupu w Aptece internetowej oznaczone są na karcie Produktu podanie ceny przy zakupie z apteki wysyłkowej. W celu dokonania przez Użytkownika zakupów w Aptece internetowej, konieczne jest przejście z Portalu na stronę internetową Apteki internetowej, w tym celu należy zaakceptować oświadczenia zawierające zgodę na przekazanie danych do Apteki internetowej, a następnie za pomocą formularza zamówienia umieszczonego na stronie Apteki internetowej złożyć zamówienie.
3. Warunki realizacji zamówień w Aptece internetowej określa Regulamin sprzedaży wysyłkowej za pośrednictwem strony ………..
§8 Reklamacje
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Portalu można zgłaszać:
a. pisemnie na adres Pharma Partner Sp. z o.o. ul. Pojezierska 90A, 91-341 Łódź lub
b. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pomoc@medme.pl
2. Reklamacja powinna zawierać numer Rezerwacji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
3. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Użytkownika adres korespondencyjny lub w inny wskazany przez Użytkownika sposób.
§9 Reklamacje i zwroty Produktów
1. Usługa Rezerwacji świadczona przez Usługodawcę nie stanowi sprzedaży, w szczególności sprzedaży wysyłkowej.
2. Reklamacje i zwroty Produktów rozpatrywane są przez Aptekę dokonującą sprzedaży, na podstawie okazanego dowodu sprzedaży Produktów zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi.
3.
Produkty zakupione
w Aptece podlegają zwrotowi według następujących zasad:
a. Produkty lecznicze i wyroby medyczne wydane z apteki podlegają zwrotowi w
przypadku wady jakościowej produktu, jego niewłaściwego wydania lub
sfałszowania produktu leczniczego (art. 96 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 6 września
2001 r. - Prawo farmaceutyczne). W celu dokonania ewentualnego zwrotu produktów
leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się z apteką, w której
dokonano zakupu i ustalić warunki zwrotu.
b. Pozostałe produkty (np. produkty higieniczne, pielęgnacyjne, kosmetyki) podlegają zwrotowi w przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. wydanie niewłaściwej ilości/dawki produktu, wydania produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydania produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął). Użytkownik uprawniony jest do złożenia reklamacji na adres apteki dokonującej sprzedaży lub osobiście w aptece.
§10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Użytkownik będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy o świadczeniu Usług na rzecz Użytkownika w terminie 14 dni od jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy nie wymaga podania przyczyny, zaś w wyniku odstąpienia uważa się Umowę za niezawartą.
2. Do odstąpienia od Umowy wystarczy złożyć oświadczenie, którego wzór znajduje się w załączniku nr 2 do Regulaminu. 14-dniowy termin odstąpienia od umowy uważa się za dochowany jeżeli przed jego terminem Konsument wyślę oświadczenie o odstąpieniu.
3. Recepta.pl Sp. z o.o. jest zobowiązana do przesłania Konsumentowi potwierdzenia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Potwierdzenie zostanie przesłane na adres e-mail podany przez Użytkownika.
4. Oświadczenia o odstąpieniu od zawarcia Umowy należy przesyłać na adres e-mail: pomoc@medme.pl
§ 11 Czat z Farmaceutą
1. Czat z Farmaceutą jest to funkcjonalność dostępna na Portalu polegająca na możliwości zadawania pytań farmaceucie w formie komunikatów w narzędziu do ich przesyłania.
2. Pytania do farmaceuty zadawane mogą być przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że farmaceuta dostępny jest na czacie i udziela odpowiedzi na zadane pytania od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 18:00 – 20:00.
3. Odpowiedzi na zadane przez Użytkownika pytanie farmaceuta udzieli w ciągu 24 godzin lub kolejny dzień roboczy w przypadku, gdy pytanie zostanie zadane w sobotę lub święto.
§12 Dane osobowe
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Użytkowników oraz korzystania z plików cookies przez Usługodawcę zawarte są w Polityce ochrony prywatności dostępnej pod linkiem: www.medme.pl/aplikacja-medme-polityka-prywatnosci.
§13 Środki ostrożności
3. Przed nabyciem lub zastosowaniem jakichkolwiek leków, zwłaszcza dostępnych bez recepty, należy skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą, jeśli informacje zawarte w ulotce dołączonej do produktu nie są wystarczające lub są niezrozumiałe.
§14 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1.
Użytkownik ma
prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
§15 Postanowienia końcowe
1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w następstwie przerwy lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu Portalu, zaistniałych z przyczyn od niego niezależnych.
2. Wszelkie znaki towarowe i nazwy wykorzystane w ramach prezentacji produktów lub usług oferowanych za pośrednictwem Portalu użyte zostały jedynie w celach informacyjnych oraz w celach identyfikacji produktu lub usługi.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 kwietnia 2015 r. o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem zostaną poddane właściwym sądom powszechnym.
5. Użytkownik może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie na Portalu pod adresem:
6. Usługodawca zastrzega sobie możliwość przejściowego zaprzestania usług świadczonych za pośrednictwem Portalu, np. ze względu na czynności techniczne lub konserwacyjne.
7. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn organizacyjnych, prawnych lub technicznych. O każdej zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi Użytkowników drogą mailową z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
8. Użytkownikowi, który nie akceptuje nowej treści Regulaminu przysługuje uprawnienie do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia.
9. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Rezerwacji.
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
dla konsumenta
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej)
Pharma Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A, 91-341 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000321925 (sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego), REGON: 100621621, NIP: 9471975869, kapitał zakładowy w wysokości 21 200 000,00 zł.
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy następujących usług:
1.
2.
3.
4.
Data zawarcia umowy: ____________________________________________
Imię i nazwisko/nazwa Użytkownika:_______________________________________
Adres e-mail:_____________________________________________________
Data:______________________
Podpis:____________________
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Załącznik nr 2:
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Możesz odstąpić od zawartej na Portalu umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas tj. Pharma Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Pojezierskiej 90A, 91-341 Łódź, e-mail: pomoc@medme.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od zamówionej usługi w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześlemy Ci na wskazany adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej umowa jest uważana za niezawartą.
medme