Powiększanie penisa za pomocą ćwiczeń

Panowie są w stanie zrobić wiele, by powiększyć rozmiar penisa, ale niechętnie dzielą się swoimi kompleksami i szukają pomocy u lekarzy. Właśnie, dlatego domowe sposoby i ćwiczenia na powiększenie penisa cieszą się tak dużą popularnością. Pamiętajmy jednak, że rzadko kiedy metody te są w stanie zastąpić osiągnięcia współczesnej medycyny.
Mężczyzna szukający sposobów na powiększenie penisa
Źródło: 123RF
Spis treści

Kompleks małego członka to temat tabu, dlatego choć ponad połowa Polaków chciałaby mieć większe przyrodzenie, niewielu zgłasza się z tym problemem do seksuologa lub androloga. Zanim przełamią opór, próbują na własna rękę poprawić swój atrybut męskości. Nie wiedzą jednak, że na wielkość prącia wpływ ma nie tylko genetyka i przynależność do danej rasy (największe penisy ma rasa czarna, najmniejsze rasa żółta), ale także styl życia i choroby układu krążenia.

Zmniejszenie penisa może spowodować złe ukrwienie ciał jamistych i gąbczastych, a także otyłość. Fałdy tłuszczu na brzuchu powodują, że członek wydaje się mniejszy, bo część odcinka z ciałami jamistymi jest ukryta w tkance tłuszczowej. Dlatego każdy, kto chce zadbać nie tylko o kondycję, ale także o wielkość swojego penisa powinien przejść na zdrowa dietę i zmuszać organizm do ciągłego ruchu poprawiającego krążenie. Można też sięgnąć po specjalne zestawy ćwiczeń na powiększenie penisa. Nie ma niestety naukowych dowodów, że są one skuteczne.

Ćwicz z żoną mięśnie Kegla

Ćwiczenie mięśni Kegla poleca się przede wszystkim paniom, żeby zapobiec lub leczyć wysiłkowe nietrzymanie moczu i wzmacniać doznania seksualne. Okazuje się jednak, że mogą po nie sięgnąć także panowie, bo ułatwiają ukrwienie członka i zwiększają jego wielkość w trakcie erekcji. Gdzie szukać męskich mięśni Kegla? U panów znajdują się między odbytem i moszną. Ćwiczenie polega na naprzemiennym ich napinaniu i rozluźnianiu, najlepiej w pozycji leżącej na plecach, z kolanami zgiętymi. Napięcie powinno trwać 3 sekundy i trzeba je powtarzać ok. 40 razy dzienni.

Powiększanie przez rozciąganie

Na rynku są dostępne specjalne odważniki, które mają za zadanie rozciągnięcie penisa, seksuolodzy nie polecają jednak ich stosowania, bo mogą doprowadzić do wielu skutków ubocznych, może dojść np. do niedokrwienia penisa. Prącie można jednak próbować rozciągać bez obciążenia. Penis w stanie spoczynku trzeba chwycić kciukiem i trzema palcami, po czym łagodnie rozciągać, tak, żeby nie odczuwać bólu i dyskomfortu. Rozciągnięty członek trzeba przytrzymać 15-30 sekund, a następnie powtórzyć czynność kilka razy. Po każdym razie trzeba rozmasować penisa, by powróciło prawidłowe krążenie krwi. Ćwiczenie można wykonywać codziennie pod prysznicem, przy oddawaniu moczu lub przed snem.

Arabska metoda, czyli tzw. jelqing

Popularne są też ćwiczenia rozciągające, tzw. jelqing, które przypominają masturbację i mają swoje korzenie w starożytnej arabskiej metodzie powiększania penisa. Mężczyzna powinien mocno objąć ręką podstawę członka (musi być półtwardy) i przesuwać ją w kierunku żołędzi. Ruch powinien doprowadzić do wzrostu krwi w penisie i jego nabrzmienia, ale nie powinien doprowadzić do wytrysku. Ćwiczenia wykonywane sukcesywnie mogą spowodować rozciągnięcie tkanek, trzeba jednak uważać na to, żeby nie doprowadzić do obtarć i podrażnień naskórka. Jelqing można wykonywać 5-7 razy w tygodniu przez 30-40 minut.

Inną formą jelqingu jest wykonywanie 30 kolistych ruchów członkiem w jedną stronę (trzymamy go wokół żołędzi), potem rozciąganie go do przodu, do momentu mocnego naprężenia. Ćwiczenie trzeba powtórzyć trzy razy, potem chwilę odpocząć, rozmasować penisa i wykonać ćwiczenie w odwrotnym kierunku. Na koniec przyda się gorący okład.

Jeśli podczas któregokolwiek z ćwiczeń dojdzie do erekcji, trzeba przerwać i kontynuować trening po ustąpieniu wzwodu.

Alternatywą dla ćwiczeń są także preparaty oparte na roślinnych ekstraktach. Oprócz wpływu na wielkość penisa, dają zwykle także inne pozytywne efekty, np. wzmacniają potencję, przedłużają czas trwania seksu itd. Ten sposób jest z pewnością mniej inwazyjny niż rozciąganie penisa za pomocą odważników.

Artykuł zawiera lokowanie produktu 

Czytaj też:

Bibliografia

  • Fisher, W. A., Branscombe, N. R., & Lemery, C. R. (1983). The bigger the better? Arousal and attributional responses to erotic stimuli that depict different size penises. Journal of Sex Research, 19(4), 377-396.
  • Lever, J., Frederick, D. A., & Peplau, L. A. (2006). Does size matter? Men's and women's views on penis size across the lifespan. Psychology of Men & Masculinity, 7(3), 129.
  • King, B. M., Duncan, L. M., Clinkenbeard, K. M., Rutland, M. B., & Ryan, K. M. (2019). Social desirability and young men’s self-reports of penis size. Journal of sex & marital therapy, 45(5), 452-455.
  • Izdebski, Z. (2012). Zdrowie seksualne mężczyzn. Wybrane zagadnienia. Seksuologia Polska, 10(1), 1-8.
  • Stusiński, J. (2012). Cechy osobowości mężczyzn cierpiących na wytrysk przedwczesny. Przegląd Seksuologiczny, 8(1), 3-11.
Więcej z kateogrii: Seks
Przeczytaj artykuł
Ćwiczenia na przedwczesny wytrysk (opóźnienie ejakulacji)
Przeczytaj artykuł
Czy można zajść w ciążę bez wytrysku - jakie jest ryzyko?
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Dziękujemy za przeczytanie naszego artykułu do końca.
Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami na temat zdrowia i zdrowego stylu życia, zapraszamy na nasz portal ponownie!
Podobne artykuły
Ćwiczenia na przedwczesny wytrysk (opóźnienie ejakulacji)
Czy można zajść w ciążę bez wytrysku - jakie jest ryzyko?
Jak doprowadzić się do orgazmu? - techniki, wskazówki
Jak podniecić faceta – co najbardziej podnieca facetów

Reklama

Może to Cię zainteresuje
Co pyli w lipcu 2021?
D-dimery: norma, badanie i wyniki. Przyczyny podwyższonych?
Udar słoneczny - ile trwa, objawy udaru cieplnego?
RDW CV - co znaczy wysokie lub niskie. Jaka jest norma?
Jaką dietę stosować podczas chemioterapii? Sprawdzamy!

Reklama