Powiększanie penisa za pomocą ćwiczeń

Mężczyzna szukający sposobów na powiększenie penisa
Źródło: 123RF

Autor

Joanna Barczykowska

Panowie są w stanie zrobić wiele, by powiększyć rozmiar penisa, ale niechętnie dzielą się swoimi kompleksami i szukają pomocy u lekarzy. Właśnie, dlatego domowe sposoby i ćwiczenia na powiększenie penisa cieszą się tak dużą popularnością. Pamiętajmy jednak, że rzadko kiedy metody te są w stanie zastąpić osiągnięcia współczesnej medycyny.
 

Kompleks małego członka to temat tabu, dlatego choć ponad połowa Polaków chciałaby mieć większe przyrodzenie, niewielu zgłasza się z tym problemem do seksuologa lub androloga. Zanim przełamią opór, próbują na własna rękę poprawić swój atrybut męskości. Nie wiedzą jednak, że na wielkość prącia wpływ ma nie tylko genetyka i przynależność do danej rasy (największe penisy ma rasa czarna, najmniejsze rasa żółta), ale także styl życia i choroby układu krążenia.

Zmniejszenie penisa może spowodować złe ukrwienie ciał jamistych i gąbczastych, a także otyłość. Fałdy tłuszczu na brzuchu powodują, że członek wydaje się mniejszy, bo część odcinka z ciałami jamistymi jest ukryta w tkance tłuszczowej. Dlatego każdy, kto chce zadbać nie tylko o kondycję, ale także o wielkość swojego penisa powinien przejść na zdrowa dietę i zmuszać organizm do ciągłego ruchu poprawiającego krążenie. Można też sięgnąć po specjalne zestawy ćwiczeń na powiększenie penisa. Nie ma niestety naukowych dowodów, że są one skuteczne.

Ćwicz z żoną mięśnie Kegla

Ćwiczenie mięśni Kegla poleca się przede wszystkim paniom, żeby zapobiec lub leczyć wysiłkowe nietrzymanie moczu i wzmacniać doznania seksualne. Okazuje się jednak, że mogą po nie sięgnąć także panowie, bo ułatwiają ukrwienie członka i zwiększają jego wielkość w trakcie erekcji. Gdzie szukać męskich mięśni Kegla? U panów znajdują się między odbytem i moszną. Ćwiczenie polega na naprzemiennym ich napinaniu i rozluźnianiu, najlepiej w pozycji leżącej na plecach, z kolanami zgiętymi. Napięcie powinno trwać 3 sekundy i trzeba je powtarzać ok. 40 razy dzienni.

Powiększanie przez rozciąganie

Na rynku są dostępne specjalne odważniki, które mają za zadanie rozciągnięcie penisa, seksuolodzy nie polecają jednak ich stosowania, bo mogą doprowadzić do wielu skutków ubocznych, może dojść np. do niedokrwienia penisa. Prącie można jednak próbować rozciągać bez obciążenia. Penis w stanie spoczynku trzeba chwycić kciukiem i trzema palcami, po czym łagodnie rozciągać, tak, żeby nie odczuwać bólu i dyskomfortu. Rozciągnięty członek trzeba przytrzymać 15-30 sekund, a następnie powtórzyć czynność kilka razy. Po każdym razie trzeba rozmasować penisa, by powróciło prawidłowe krążenie krwi. Ćwiczenie można wykonywać codziennie pod prysznicem, przy oddawaniu moczu lub przed snem.

Arabska metoda, czyli tzw. jelqing

Popularne są też ćwiczenia rozciągające, tzw. jelqing, które przypominają masturbację i mają swoje korzenie w starożytnej arabskiej metodzie powiększania penisa. Mężczyzna powinien mocno objąć ręką podstawę członka (musi być półtwardy) i przesuwać ją w kierunku żołędzi. Ruch powinien doprowadzić do wzrostu krwi w penisie i jego nabrzmienia, ale nie powinien doprowadzić do wytrysku. Ćwiczenia wykonywane sukcesywnie mogą spowodować rozciągnięcie tkanek, trzeba jednak uważać na to, żeby nie doprowadzić do obtarć i podrażnień naskórka. Jelqing można wykonywać 5-7 razy w tygodniu przez 30-40 minut.

Inną formą jelqingu jest wykonywanie 30 kolistych ruchów członkiem w jedną stronę (trzymamy go wokół żołędzi), potem rozciąganie go do przodu, do momentu mocnego naprężenia. Ćwiczenie trzeba powtórzyć trzy razy, potem chwilę odpocząć, rozmasować penisa i wykonać ćwiczenie w odwrotnym kierunku. Na koniec przyda się gorący okład.

Jeśli podczas któregokolwiek z ćwiczeń dojdzie do erekcji, trzeba przerwać i kontynuować trening po ustąpieniu wzwodu.

Czytaj też:

Oceń artykuł

(liczba ocen 43)

Pytanie: Ile czasu trwa Twój stosunek seksualny?

  Krócej niż 1 minuta

  1-5 minut

  6-15 minut

  16-30 minut

  Dłużej niż 30 minut

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA