Ćwiczenia na przedwczesny wytrysk

Wytrysk
Źródło: 123RF
Przedwczesny wytrysk spędza sen z powiek wielu mężczyznom. W kategorii najbardziej stresujących sytuacji jest tuż za problemami z erekcją. Jak sobie z nim radzić? Polecamy zestaw ćwiczeń dla niego i dla nich.
 

Przedwczesny wytrysk potrafi skutecznie ochłodzić temperaturę w związku. Zbyt szybka ejakulacja, powoduje frustrację u obojga partnerów. Stres związany z problemami w łóżku często przenosi się też na inne sfery życia. Warto działać od razu. Jak? Wykonując odpowiednie ćwiczenia.

Zobacz: Seksuolog w epoce viagry

  1. Masaże. W przypadku regularnych problemów z przedwczesnym wytryskiem należy wprowadzić codzienne masaże. Nie dotykamy jednak członka tylko punkt na klatce piersiowej między brodawkami sutkowymi w połowie długości mostka.  Masujemy też punkt nad zgięciem kolana z tyłu na lewym udzie. To miejsce na nerwie kulszowym odpowiada za prawidłowy wytrysk. Masaż powinien być delikatny i niezbyt długi.
  2. Stosunek przerywany. Przerywamy stosunek, gdy czujemy, że zbliża się szczytowanie. Nie tylko wstrzymujemy ruchy, ale koniecznie wyjmujemy członka z pochwy. Czekamy chwilę, po czym ponownie wracamy do współżycia. Czynność powtarzamy kilka razy, tak by przedłużyć stosunek. Dzięki temu uczymy się kontrolować własne ciało i jego odruchy.
  3. Masturbacja. Doskonałym ćwiczeniem na przedwczesny wytrysk jest masturbacja. Tuż przed osiągnięciem orgazmu przerywamy stymulacje, by powrócić do niej po kilku chwilach. Czynność powtarzamy kilkukrotnie.
  4. Wizualizacje. Kontroli nad własnym ciałem uczymy się nie tylko poprzez ćwiczenia fizyczne, ale także poprzez wizualizacje. Poświęcamy kilka minut dziennie na wyobrażenie sobie stosunku z partnerką. Wizualizujemy powoli grę wstępną, wyobrażając sobie doprowadzanie partnerki do orgazmu. Dajmy sobie czas, w pełni przeżywając erotyczne uniesienia. Jeśli czujemy, że sami jesteśmy zbyt podnieceni, chwilę ochłońmy, po czym powróćmy do wizualizacji. Gdy partnerka będzie w myślach dochodziła, panowie też mogą doprowadzić się do orgazmu.
  5. Uciskaj miejsce między kroczem, a odbytem. To pozwoli przedłużyć stosunek. Jeśli czujesz, że zbliża się przedwczesny wytrysk, uciskaj palcem wskazującym miejsce między kroczem i odbytem. Możesz poprosić też o to swoją partnerkę.
  6. Częściej uprawiaj seks. Udowodniono, że im częściej się kochamy, tym czas osiągania orgazmu, a co za tym idzie czas wytrysku się wydłuża. Sposobem na przedwczesny wytrysk jest też kochanie się kilka razy pod rząd. Po pierwszej szybkiej ejakulacji, przy drugim razie czas osiągania orgazmu się wydłuża.
  7. Ćwiczenia mięśni Kegla dla mężczyzn. Choć wykonują je przede wszystkim kobiety, to także świetny trening dla panów. Należy napisać mięśnie Kegla (między  kroczem, a odbytem) kilka razy dziennie. Regularny trening potrafi znacznie wydłużyć erekcję.

Przeczytaj też: Jak leczyć przedwczesny wytrysk?

Więcej: Jak ćwiczyć mięśnie kegla u mężczyzn? Opóźnienie wytrysku

 

Oceń artykuł

(liczba ocen 20)

Pytanie: Ile czasu trwa Twój stosunek seksualny?

  Krócej niż 1 minuta

  1-5 minut

  6-15 minut

  16-30 minut

  Dłużej niż 30 minut

WASZA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA