Medme.pl przechodzi ewolucję, by być jeszcze bliżej swoich użytkowników. Dzięki nieustannemu rozwojowi, nie jest to już jedynie poradnik, ale również sklep medyczny z produktami dla zdrowia i urody. Dodatkowo czytelnicy zyskają także możliwość konsultacji lekarskich online w partnerskiej przychodni Dimedic. Misją portalu jest kompleksowe zaopiekowanie się pacjentem.
Jak wygląda nowe Medme? By jeszcze lepiej spełnić oczekiwania użytkowników, postawiliśmy na profesjonalne otoczenie UX (user experience) i UI (user interface). Nowa kolorystyka skupia się przede wszystkim na ultrazieleni, ponieważ jest ona identyfikowana głównie ze zdrowiem oraz ciemnej zieleni, podkreślającej profesjonalizm i wiedzę.
W Medme.pl łączymy merytoryczne artykuły z odpowiedzią na potrzebę użytkownika, oferując mu dopasowane produkty w sklepie medycznym. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownik może dokonać kompleksowych zakupów, popartych rzetelnymi artykułami. Nowy wygląd ma mu pomóc jeszcze bardziej w intuicyjnym korzystaniu z naszego serwisu - komentuje Joanna Barczykowska - Tchorzewska, redaktor naczelna portalu Medme.pl i wiceprezes spółki Pharma Partner Sp. z o.o., która jest wydawcą serwisu.
Reklama
Nowe możliwości i stale rosnąca oferta
Dodatkowo, poza zmianą kolorystyki, nowy logotyp zawiera symbol plusa. Plus symbolizuje przede wszystkim rozwój Medme. Z poradnika, który zapewniał jakościowe treści, w portal kompleksowo dbający o zdrowie.
W Medme.pl przykładana jest ogromna waga do rzetelności treści, które są weryfikowane przez specjalistów. Często jednak po przeczytaniu artykułu, pacjent czuje potrzebę skonsultowania się z lekarzem, dlatego w nowym Medme, dzięki partnerstwu z przychodnią telemedyczną Dimedic, istnieje możliwość umówienia szybkich konsultacji z lekarzem online. Użytkownicy będą mogli nie tylko skorzystać z konsultacji online, ale także przedłużyć receptę - mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska.
Przychodnia wykorzystując nowoczesną technologię, zapewnia wygodny dostęp do wysokiej jakości opieki zdrowotnej.
Nawiązując strategiczną współpracę z serwisem Medme.pl, chcemy dotrzeć do szerokiego grona Pacjentów, by zapewnić im łatwy i bezpieczny dostęp do lekarza, na wyciągnięcie ręki za pomocą telefonu - mówi Maciej Szwajcowski, CEO Dimedic Limited
Reklama
Profesjonalne wsparcie
Projektując nowy layout serwisu, największą uwagę skupiono przede wszystkim na ocenie i odczuciach użytkowników. Dlatego, redaktorzy Medme przed rebrandingiem zapytali o opinię swoich czytelników, przeprowadzając badanie w serwisie. Wyniki jednoznacznie wskazały, że nowy logotyp odzwierciedla tematykę strony oraz buduje profesjonalizm marki. Kojarzy się z tematyką medyczną, a do tego jest czytelny i nowoczesny.
Za kreatywną stronę projektu odpowiada agencja DOGZ.design, która specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek.
„Medycyna bliżej Ciebie”, claim opracowany dla Medme.pl idealnie oddaje główną myśl, big idea, która towarzyszyła nam w całym procesie projektowania. Zależało nam przede wszystkim na graficznym ujęciu połączenia lifestyle’owego charakteru artykułów z realną wiedzą medyczną. “Plus” zastosowany w logo odnosi się nie tylko do branży medycznej, ale też symbolizuje „pojemność” marki, która oprócz części poradnikowej ma również własny sklep. Zastosowany zabieg pozwala na poszerzenie spektrum działania marki w przyszłości. Rozwiązania UX-owe (odczucia użytkownika) pozwoliły na lżejsze przedstawienie treści i poprawiły przejrzystość serwisu. Projekty okołomedyczne są nam bliskie, dotychczas mieliśmy przyjemność opracowywać systemy identyfikacji wizualnej dla aplikacji medycznej, centrum szkoleniowego czy gabinetu stomatologicznego - opowiada Maciej Łomnicki, Art Director oraz współzałożyciel studia DOGZ.design.
Reklama
To nie koniec zmian
To dla nas bardzo ważny czas. Zmiany są nieodłącznym elementem rozwoju i jest to niewątpliwie nowy rozdział w naszej spółce. Dodam tylko, że redesign części poradnikowej serwisu to nie koniec ewolucji. Na najbliższe tygodnie planowany jest kompleksowy rebranding sklepu Medme.pl - dodaje Joanna Barczykowska-Tchorzewska.